Man skal minimum være 15 år for at være medarbejder på Nakkefestival
Områder med grøn knap har åbent for tilmelding.
Områder med gul knap har endnu ikke åbnet deres tilmelding.
Områder med rød knap har lukket for tilmelding.
Vil du være en del af det crew, der sørger for musikernes ve og vel under festivalen og giver dem et sted at slappe af i rolige omgivelser, inden de skal
på scenen og give alt, hvad de har?
Så er Backstage, hvor vi sørger for, at musikere såvel som arrangører kan komme og tegne, male eller bare slappe af under festivalen, lige det rette sted. læs mere...
Arbejdsbeskrivelse: De primære arbejdsopgaver er at sørge for, at der er rent og pænt Backstage: Du skal tørre borde af, feje og vaske gulv, sørge for at skålene med frugt og sødt er fyldt op, og at de bands, der kommer i løbet af festivalen bliver taget godt imod. Du skal kunne snakke godt med alle, så det er en fordel, at du som person er imødekommende, venlig og gerne har et smil på læben. Vagterne ligger både før, under og efter festivalen.
Vagttidspunkter: Vagterne er fordelt på 3 vagter af 6 timers varighed for almindelige frivillige og 2 vagter af 8 timer for afviklere. Vagterne kan falde i alle døgnets 24 timer fra når festivalen begynder til og med søndag eftermiddag, hvor vi pakker festivalen ned.
Vagterne ser således ud:
08:00 - 14:00
14:00 - 20:00
20:00 - 02:00
02:00 - 08:00
For afviklere vil intervallerne se lidt anderledes ud, så alle vagtskifte ikke falder samtidig.
Hvis du har vagt søndag, vil den hedde:
Søndag: 10.00-16.00
Læs mindre...
Så er Backstage, hvor vi sørger for, at musikere såvel som arrangører kan komme og tegne, male eller bare slappe af under festivalen, lige det rette sted. læs mere...
Arbejdsbeskrivelse: De primære arbejdsopgaver er at sørge for, at der er rent og pænt Backstage: Du skal tørre borde af, feje og vaske gulv, sørge for at skålene med frugt og sødt er fyldt op, og at de bands, der kommer i løbet af festivalen bliver taget godt imod. Du skal kunne snakke godt med alle, så det er en fordel, at du som person er imødekommende, venlig og gerne har et smil på læben. Vagterne ligger både før, under og efter festivalen.
Vagttidspunkter: Vagterne er fordelt på 3 vagter af 6 timers varighed for almindelige frivillige og 2 vagter af 8 timer for afviklere. Vagterne kan falde i alle døgnets 24 timer fra når festivalen begynder til og med søndag eftermiddag, hvor vi pakker festivalen ned.
Vagterne ser således ud:
08:00 - 14:00
14:00 - 20:00
20:00 - 02:00
02:00 - 08:00
For afviklere vil intervallerne se lidt anderledes ud, så alle vagtskifte ikke falder samtidig.
Hvis du har vagt søndag, vil den hedde:
Søndag: 10.00-16.00
Læs mindre...
Når baren skåler, så skåler alle!
Baren på Nakke er stedet hvor de tørstige kommer for at få en fadbamse. Derudover serverer vi diverse shots og kirsebærvin. Som frivillig i baren er du med til at sørge for den gode stemning, ved at servicere gæsterne med dit smil, fortælle dem røverhistorier når der ikke er travlt, skråle med på stemningen og ikke mindst råbe SKÅL!
Kan du ikke skænke en fadøl i forvejen, så lærer du det hurtigt. Det er vigtigere, at du har lyst til at lange fadøl over disken og kan arbejde under pres, vi får ind i mellem travlt. Erfaring fra service-fag er en fordel, men ikke et krav.
- Da du serverer alkohol, skal du være fyldt 18 år -
Baren på Nakke er stedet hvor de tørstige kommer for at få en fadbamse. Derudover serverer vi diverse shots og kirsebærvin. Som frivillig i baren er du med til at sørge for den gode stemning, ved at servicere gæsterne med dit smil, fortælle dem røverhistorier når der ikke er travlt, skråle med på stemningen og ikke mindst råbe SKÅL!
Kan du ikke skænke en fadøl i forvejen, så lærer du det hurtigt. Det er vigtigere, at du har lyst til at lange fadøl over disken og kan arbejde under pres, vi får ind i mellem travlt. Erfaring fra service-fag er en fordel, men ikke et krav.
- Da du serverer alkohol, skal du være fyldt 18 år -
Fredagen før Nakkefestivalen åbnes containeren hvor alt grej er pakket i, og så går de hårdtarbejdende i gear – forplejningen sikrer at ingen behøver
forlade pladsen for at finde mad, så arbejdet kan glide bedst muligt. I forplejningen passer du på de arbejdende mens du ser festivalen rejse sig på
pladsen og bagefter folde sig sammen, og du har dermed en unik mulighed for at komme helt tæt på Nakkefestivalen. Hvis du tager nydelse i at pleje
trætte folk og motivere med snacks, godt humør og en hjælpende hånd, så er du den helt perfekte til forplejningsgruppen. læs mere...
Arbejdsbeskrivelse
Skære, snitte, stege, røre og ikke mindst vaske op, og hvad der så ellers foregår i et køkken. Vi brygger kaffe, sætter vi morgenmad frem, arrangerer frokost, og laver aftensmad til 50-100 mennesker. Derudover har vi plads til at hygge om folk (vaske tøj, bage småkager, nusse i nakken) i det omfang tiden tillader os. Vores arbejdsrum kommer til at være væk fra skruemaskiner og svedige mennesker, og det er sjovest hvis vi alle tager nydelse i at lave mad.
Menu og indkøb er planlagt forud for festivalen, så gode idéer modtages med kyshånd inden.
Vagttidspunkter
Forplejningen arbejder lørdag-tirsdag op til festivalen, og søndag-onsdag efter festivalen. Da der udenom festivalen ikke er så meget at have fri for og alle andre arbejder i døgndrift for festivalen, vil vi have hele arbejdsdage og bare være nok på holdet til at folk kan holde fri når de har brug for det. Arbejdsdagene fordeles så du kan have to dage før og to dage efter, eller fire dage på én af siderne. Du har længere arbejdstid end folk der arbejder under festivalen, da du mærker fællesskabet omkring Nakke tættere på og i øvrigt slipper for at arbejde mens musikken spiller.
Læs mindre...
Arbejdsbeskrivelse
Skære, snitte, stege, røre og ikke mindst vaske op, og hvad der så ellers foregår i et køkken. Vi brygger kaffe, sætter vi morgenmad frem, arrangerer frokost, og laver aftensmad til 50-100 mennesker. Derudover har vi plads til at hygge om folk (vaske tøj, bage småkager, nusse i nakken) i det omfang tiden tillader os. Vores arbejdsrum kommer til at være væk fra skruemaskiner og svedige mennesker, og det er sjovest hvis vi alle tager nydelse i at lave mad.
Menu og indkøb er planlagt forud for festivalen, så gode idéer modtages med kyshånd inden.
Vagttidspunkter
Forplejningen arbejder lørdag-tirsdag op til festivalen, og søndag-onsdag efter festivalen. Da der udenom festivalen ikke er så meget at have fri for og alle andre arbejder i døgndrift for festivalen, vil vi have hele arbejdsdage og bare være nok på holdet til at folk kan holde fri når de har brug for det. Arbejdsdagene fordeles så du kan have to dage før og to dage efter, eller fire dage på én af siderne. Du har længere arbejdstid end folk der arbejder under festivalen, da du mærker fællesskabet omkring Nakke tættere på og i øvrigt slipper for at arbejde mens musikken spiller.
Læs mindre...
Fredagen før Nakkefestivalen åbnes containeren hvor alt grej er pakket i, og så går de hårdtarbejdende i gear – forplejningen sikrer at ingen behøver
forlade pladsen for at finde mad, så arbejdet kan glide bedst muligt. I forplejningen passer du på de arbejdende mens du ser festivalen rejse sig på
pladsen og bagefter folde sig sammen, og du har dermed en unik mulighed for at komme helt tæt på Nakkefestivalen. Hvis du tager nydelse i at pleje
trætte folk og motivere med snacks, godt humør og en hjælpende hånd, så er du den helt perfekte til forplejningsgruppen. læs mere...
Arbejdsbeskrivelse
Skære, snitte, stege, røre og ikke mindst vaske op, og hvad der så ellers foregår i et køkken. Vi brygger kaffe, sætter vi morgenmad frem, arrangerer frokost, og laver aftensmad til 50-100 mennesker. Derudover har vi plads til at hygge om folk (vaske tøj, bage småkager, nusse i nakken) i det omfang tiden tillader os. Vores arbejdsrum kommer til at være væk fra skruemaskiner og svedige mennesker, og det er sjovest hvis vi alle tager nydelse i at lave mad.
Menu og indkøb er planlagt forud for festivalen, så gode idéer modtages med kyshånd inden.
Vagttidspunkter
Forplejningen arbejder lørdag-tirsdag op til festivalen, og søndag-onsdag efter festivalen. Da der udenom festivalen ikke er så meget at have fri for og alle andre arbejder i døgndrift for festivalen, vil vi have hele arbejdsdage og bare være nok på holdet til at folk kan holde fri når de har brug for det. Arbejdsdagene fordeles så du kan have to dage før og to dage efter, eller fire dage på én af siderne. Du har længere arbejdstid end folk der arbejder under festivalen, da du mærker fællesskabet omkring Nakke tættere på og i øvrigt slipper for at arbejde mens musikken spiller.
Læs mindre...
Arbejdsbeskrivelse
Skære, snitte, stege, røre og ikke mindst vaske op, og hvad der så ellers foregår i et køkken. Vi brygger kaffe, sætter vi morgenmad frem, arrangerer frokost, og laver aftensmad til 50-100 mennesker. Derudover har vi plads til at hygge om folk (vaske tøj, bage småkager, nusse i nakken) i det omfang tiden tillader os. Vores arbejdsrum kommer til at være væk fra skruemaskiner og svedige mennesker, og det er sjovest hvis vi alle tager nydelse i at lave mad.
Menu og indkøb er planlagt forud for festivalen, så gode idéer modtages med kyshånd inden.
Vagttidspunkter
Forplejningen arbejder lørdag-tirsdag op til festivalen, og søndag-onsdag efter festivalen. Da der udenom festivalen ikke er så meget at have fri for og alle andre arbejder i døgndrift for festivalen, vil vi have hele arbejdsdage og bare være nok på holdet til at folk kan holde fri når de har brug for det. Arbejdsdagene fordeles så du kan have to dage før og to dage efter, eller fire dage på én af siderne. Du har længere arbejdstid end folk der arbejder under festivalen, da du mærker fællesskabet omkring Nakke tættere på og i øvrigt slipper for at arbejde mens musikken spiller.
Læs mindre...
Som medhjælper i Indgangen er du den første til at byde gæsterne velkommen på vej ind i Nakkeland og den sidste til at vinke farvel og på gensyn, når
de tager afsted igen! Der er ofte en meget hyggelig stemning i indgangen. Som frivillig i indgangen er man den første til at få alle de fede armbånd for
året at se. Om natten er der kaffe og opvartning fra afviklerne. læs mere...
Arbejdsbeskrivelse:
I Indgangen er det vores opgaver at sælge billetter, montere armbånd og tjekke, at alle gæster har armbånd på samt informere om festivalen hvad angår alt fra priser, tider og musik til vejret og ruten til købmanden i Rørvig.
Vagttidspunkter:
Indgangen har vagter på hele døgnet rundt, vi har gjort alt hvad vi kan for at sørge for at det er rimeligt for alle. Man står i hovedindgangen eller i backstage indgangen, det variere om man har flest vagter i hovedindgangen eller i backstage indgangen.
Man har 3 vagter af 6 timer i løbet af festivalen, man har hver anden dag fri.
Vagterne er:
08:00 – 14:00
14:00 – 20:00
20:00 – 02:00
02:00 – 08:00
Enten kommer man tidligt tirsdag og hjælper med at starte det hele op, eller også har man en vagt om søndagen, hvor man piller indgangen ned.
Særlige krav:
I indgangen skal man kunne smile og være glad, have det sjovt og hygge sig. Man skal kunne håndtere penge og holde hovedet koldt.
Andet:
Vagtplanen vil oftest allerede i god tid blive sendt ud til de frivillige, hvor man har mulighed for at kunne ønske rykning af sin vagt til et andet ledigt tidspunkt. Skulle heldet dog være ude, vil der være mulighed for at bytte vagter efter sikkerhedsmødet om tirsdagen.
indgangs Arrangør: Martin Skytt Pedersen
Læs mindre...
Arbejdsbeskrivelse:
I Indgangen er det vores opgaver at sælge billetter, montere armbånd og tjekke, at alle gæster har armbånd på samt informere om festivalen hvad angår alt fra priser, tider og musik til vejret og ruten til købmanden i Rørvig.
Vagttidspunkter:
Indgangen har vagter på hele døgnet rundt, vi har gjort alt hvad vi kan for at sørge for at det er rimeligt for alle. Man står i hovedindgangen eller i backstage indgangen, det variere om man har flest vagter i hovedindgangen eller i backstage indgangen.
Man har 3 vagter af 6 timer i løbet af festivalen, man har hver anden dag fri.
Vagterne er:
08:00 – 14:00
14:00 – 20:00
20:00 – 02:00
02:00 – 08:00
Enten kommer man tidligt tirsdag og hjælper med at starte det hele op, eller også har man en vagt om søndagen, hvor man piller indgangen ned.
Særlige krav:
I indgangen skal man kunne smile og være glad, have det sjovt og hygge sig. Man skal kunne håndtere penge og holde hovedet koldt.
Andet:
Vagtplanen vil oftest allerede i god tid blive sendt ud til de frivillige, hvor man har mulighed for at kunne ønske rykning af sin vagt til et andet ledigt tidspunkt. Skulle heldet dog være ude, vil der være mulighed for at bytte vagter efter sikkerhedsmødet om tirsdagen.
indgangs Arrangør: Martin Skytt Pedersen
Læs mindre...
På vores smukke festival har alle de dejlige mennesker brug for forplejning (og nej, ikke kun øl). Derfor har vi et hold flotte frivillige til at sørge for salg af alle de små fornødenheder, som folk lige står og mangler.
Læs mere...
Arbejdsbeskrivelse:
Du skal betjene Nakkefestivalgæsterne med dit gode humør. Desuden skal du sørge for, at der altid er fyldt op, samt lave de lækreste snacks-boxes.
Vagttidspunkter:
Kiosken åbner for salg tirsdag aften kl.18.00, og lukker igen søndag kl. 12.00. Indenfor dette tidsrum vil du få 3 vagter, som samlet kommer op på 16- 18 timer.
Særlige krav:
Du skal kunne lægge 2+2 sammen, og du skal kunne arbejde i et travlt miljø og stadig have det sjovt!
Andet:
Kiosken er Nakkefestivalens midtpunkt. Den ligger lige mellem de to scener, så forvent altid at have en fest, selvom du er på arbejde. Læs mindre...
Læs mere...
Arbejdsbeskrivelse:
Du skal betjene Nakkefestivalgæsterne med dit gode humør. Desuden skal du sørge for, at der altid er fyldt op, samt lave de lækreste snacks-boxes.
Vagttidspunkter:
Kiosken åbner for salg tirsdag aften kl.18.00, og lukker igen søndag kl. 12.00. Indenfor dette tidsrum vil du få 3 vagter, som samlet kommer op på 16- 18 timer.
Særlige krav:
Du skal kunne lægge 2+2 sammen, og du skal kunne arbejde i et travlt miljø og stadig have det sjovt!
Andet:
Kiosken er Nakkefestivalens midtpunkt. Den ligger lige mellem de to scener, så forvent altid at have en fest, selvom du er på arbejde. Læs mindre...
I Krea er vi vilde med at udsmykke Nakkefestivalen og sørge for at skabe en god stemning. Vi rummer mange forskellige former for kreativitet, det er derfor ikke et krav, at du er en haj til at male graffiti eller bygge skulpturer, da dit engagement og lysten til fællesskabet vægtes højest. Vi sørger både for udsmykningen af festivalen, samt fede events som fx Dancebattle eller tegnejam.
læs mere...
I Krea arbejder vi ikke ud fra faste vagter eller et bestemt antal timer, men i højere grad til vores egne og fælles projekter er færdige. Du kan regne med at arbejde en del op til festivalen, og desuden stå for events under festivalen.
Krea er et fællesskab, som ikke kun er hårdt arbejde – vi hygger os med at føre vores projekter ud i livet, og hjælper hinanden efter behov.
Praktisk information:
Vi mødes på Nakkefestivalen senest søndag d. 19. juli kl. 15 og forlader tidligst festivalen søndag d. 26. juli kl. 17 (vi er flere, der både kommer før og bliver efter - og du er meget velkommen!)
Når du sender din tilmelding, så skriv lidt om dig selv, hvorfor du gerne vil være med på Krea-holdet og hvad dine forventninger er hertil.
Vi holder forberedende møder inden festivalen, som vi forventer at du deltager i. Det er vigtigt at du kan deltage i så mange møder som muligt, da der er meget information vi gerne vil give videre, og vi skaber festivalen sammen til møderne. Vi hygger os altid sammen bagefter, så møderne er også med til at styrke vores unikke fællesskab
Møderne vil blive afholdt kl. 13.00 i Nørrebro Kunsthus d.:
● 21. marts 2020
● 18. april 2020
● 16-17. maj 2020 (arbejdsweekend)
● 20. juni 2020
Mange nakkehilsner Krea-arrangørerne Mikkel, Thea, Karoline, Alex og Sasha
Læs mindre...
læs mere...
I Krea arbejder vi ikke ud fra faste vagter eller et bestemt antal timer, men i højere grad til vores egne og fælles projekter er færdige. Du kan regne med at arbejde en del op til festivalen, og desuden stå for events under festivalen.
Krea er et fællesskab, som ikke kun er hårdt arbejde – vi hygger os med at føre vores projekter ud i livet, og hjælper hinanden efter behov.
Praktisk information:
Vi mødes på Nakkefestivalen senest søndag d. 19. juli kl. 15 og forlader tidligst festivalen søndag d. 26. juli kl. 17 (vi er flere, der både kommer før og bliver efter - og du er meget velkommen!)
Når du sender din tilmelding, så skriv lidt om dig selv, hvorfor du gerne vil være med på Krea-holdet og hvad dine forventninger er hertil.
Vi holder forberedende møder inden festivalen, som vi forventer at du deltager i. Det er vigtigt at du kan deltage i så mange møder som muligt, da der er meget information vi gerne vil give videre, og vi skaber festivalen sammen til møderne. Vi hygger os altid sammen bagefter, så møderne er også med til at styrke vores unikke fællesskab
Møderne vil blive afholdt kl. 13.00 i Nørrebro Kunsthus d.:
● 21. marts 2020
● 18. april 2020
● 16-17. maj 2020 (arbejdsweekend)
● 20. juni 2020
Mange nakkehilsner Krea-arrangørerne Mikkel, Thea, Karoline, Alex og Sasha
Læs mindre...
Mad til alle, mad der giver superkræfter, mad der smager, det sociale måltid.
På festivalpladsen finder vi det evige livs kilde – karmakøkkenet.
Køkkenet laver veganske og vegetariske retter, der bringer smilet frem hos de frivillige og festivalens gæster. Som frivillig vil du være med til at sørge for, at der er nok, god og nærende mad på hele festivalen.
I køkkenet er der rart at være. Der er altid musik, mad, kaffe og adgang til at få et bad i hallens omklædning, når man har sin vagt. Man skal nemlig være ren, før man møder på sin tjans. Vi arbejder i hold, og vi hjælper hinanden til vi er færdige – også selvom vagten bliver længere end du havde regnet med. Det kan heldigvis også gå den anden vej.
I køkkenet er vi bevidste om, at vi sammen kan lære at reducere vores madspil. Vi forsøger at være kreative med vores restprodukter, så vi nærmest ikke smider noget ud.
læs mere...
Bliv frivillig
I Karma-køkkenet har vi tre forskellige områder: Forforplejning, mad under festivallen og efterforforplejning. Du kan melde dig som frivillig i køkkenet under én af disse områder.
Frivillig på forforplejning
Som køkkenfrivillig på forplejning får du en unik mulighed for at komme tæt på nakkefestivalen helt fra start. Du kommer tæt på festivalens arrangører, de frivillige, der bygger festivalen op og får nogle oplevelsesrige dage med madlavning, fællesskab og hygge.
I køkkenet før festivalen er vi ansvarlige for, at alle frivillige har den gode energi og ikke går sultne i seng. Vi leverer grundlaget for at alle er mætte og glade med tre måltider om dagen: morgenmad, frokost og aftensmad. Udover de faste tre er vi altid klar med en snack hvis nogle skulle trænge! Du kommer til at skære, snitte, stege, røre og ikke mindst vaske op, og hvad der så ellers følger med i et køkken.
Forforplejningen arbejder lørdag-tirsdag op til festivalen, hvor en typisk køkkendag er delt op i tre vagter: morgenvagt, eftermiddagsvagt og aftenvagt. Du vil have forskellige typer af vagter i køkkenet. Du har fri når du har fri, men da køkkenet er et travlt sted, må man altid gerne komme og give en hånd uden for sine vagter. Efter hvert måltid, hjælper vi hinanden med oprydning og opvask, hvad enten man er færdig med sin vagt, skal til at starte en vagt eller har fri.
Frivillig under festivalen
Som køkkenfrivillig under festivalen kommer du til at lave mad til festivalens glade og sultne gæster, når festen for alvor skydes i gang. Det betyder hyggelige stunder og arbejdsomhed i karmakøkkenet, for der skal laves en del mad. Der vil hver dag være en køkkenansvarlig, der har det store overblik og står klar med dagens menu. Du vil indgå i et hold, hvor fællesskabet og det at løfte i flok er i højsædet.
Som frivillig i køkkenet, har du én aftenvagt og én dagvagt i løbet af festivalen. Din morgenvagt vil bestå af forberedelse, produktion og tilberedning af dagens ret, hvor din aftenvagt mere vil bestå af salg, servering og oprydning. I køkkenet hygger vi, og har det sjovt under festivalen, men det er vigtigt, at man er frisk og klar til sin vagt i køkkenet.
Frivillig på efterforplejning?
Som køkkenfrivillig på efterforplejning vil du komme til at lukke festivalen ned med madlavning, fællesskab og hygge sammen med de øvrige frivillige og arrangører. Festivalgæsterne har forladt pladsen, men vi hygger videre i køkkenet, mens de andre frivillige pakker festivalen ned. Uden mad og drikke dur helten ikke!
Efterforplejningen arbejder søndag-tirsdag efter festivalen med morgen-, eftermiddag- og aftenhold. Efterforplejningen minder meget om forforplejningen, hvor vi kun laver mad til festivallens frivillige. Da der efter festivalen ofte er mange ad hoc opgaver, skal du være forberedt på, at dine vagter kan blive længere end skemaet siger. Du kan også risikere, at blive spurgt om du vil hjælpe på andre områder.
Samarbejde,
Sprede glæde
Og
Har madforståelse
Respekt for sultne maver
Deler glæden ved at lave meget mad
eller
Måske har køkkenerfaring indeni?
Så blir´ vi rigtig glad´ fordi
Så har vi samme energi
Læs mindre...
Velkommen til M-Shake, Nakkes evigt festlige formidler af drinks, shots og sågar morgenmad. Som frivillig medhjælper hos os, bliver du en del af et stærkt team på mere end 30 seje
bartendere, der sørger for læskende drikke og højt humør blandt festivalens gæster.
Din fornemmeste arbejdsopgave i M-Shake er at servicere de tørstige (og sultne) Nakkegængere. Det indebærer blandt andet at modtage bestillinger, udføre disse og modtage betaling - alt imens en sludder og en sladder udveksles med gæsterne. Det er altså vigtigt at du kan holde hovedet koldt, også når det bliver sent og travlt, og gæsterne bliver berusede.læs mere...
Vores medarbejdere arbejder i egen medbragte udklædning i stil efter årets tema, og der er mulighed for at blive yderligere dekoreret på eksotisk vis med UV-maling i barteltet. Kort sagt lægger vi vægt på at M-Shake er katalysator for festen omkring sig.
For en bar som M-Shake er det vigtigt at have et team af selskabelige og selvstændige bartendere, som er fyldt med gåpåmod. Da du vil komme til at håndtere alkohol, skal du være fyldt 18 år og du skal desuden være klar på at sætte dig ind i vores menukort og måde at arbejde på. Som bartender er du en aktiv del af “forretningen”, som sikrer at vi økonomisk også kan holde festival næste år og at vi har et flot overskud at donere til gode formål.
Du kommer til at arbejde ca. 16 timer over 2 vagter, fordelt på hele døgnet. Der vil altid være en ansvarshavende ‘afvikler’ til stede, som har overblikket og sørger for gode arbejdsforhold. Sammen med afvikler og de øvrige bartendere styrer tilsammen slagets gang i M-Shake.
Alle M-Shakers mødes til introworkshop tirsdag den 21. juli kl. 15 på festivalpladsen, hvor I vil blive forberedt på arbejdet, samt en efterfølgende chance for at feste med hele festivalens frivilligteam.
Vi glæder os til at se dig!
Læs mindre...
Din fornemmeste arbejdsopgave i M-Shake er at servicere de tørstige (og sultne) Nakkegængere. Det indebærer blandt andet at modtage bestillinger, udføre disse og modtage betaling - alt imens en sludder og en sladder udveksles med gæsterne. Det er altså vigtigt at du kan holde hovedet koldt, også når det bliver sent og travlt, og gæsterne bliver berusede.læs mere...
Vores medarbejdere arbejder i egen medbragte udklædning i stil efter årets tema, og der er mulighed for at blive yderligere dekoreret på eksotisk vis med UV-maling i barteltet. Kort sagt lægger vi vægt på at M-Shake er katalysator for festen omkring sig.
For en bar som M-Shake er det vigtigt at have et team af selskabelige og selvstændige bartendere, som er fyldt med gåpåmod. Da du vil komme til at håndtere alkohol, skal du være fyldt 18 år og du skal desuden være klar på at sætte dig ind i vores menukort og måde at arbejde på. Som bartender er du en aktiv del af “forretningen”, som sikrer at vi økonomisk også kan holde festival næste år og at vi har et flot overskud at donere til gode formål.
Du kommer til at arbejde ca. 16 timer over 2 vagter, fordelt på hele døgnet. Der vil altid være en ansvarshavende ‘afvikler’ til stede, som har overblikket og sørger for gode arbejdsforhold. Sammen med afvikler og de øvrige bartendere styrer tilsammen slagets gang i M-Shake.
Alle M-Shakers mødes til introworkshop tirsdag den 21. juli kl. 15 på festivalpladsen, hvor I vil blive forberedt på arbejdet, samt en efterfølgende chance for at feste med hele festivalens frivilligteam.
Vi glæder os til at se dig!
Læs mindre...
Er du imødekommende og opsøgende? Har du god sans for at skrive og er du ikke bange for at gå lidt tættere på med et kamera? Vil du være med til
at formidle de skøre, vilde, søde og spændende nakke-oplevelser i ord og billeder? Eller er du en haj til grafisk arbejde? Så er Nakkeposten noget for
dig.
læs mere...
Arbejdsbeskrivelse:
På Nakkeposten er din vigtigste opgave at skabe en spændende og underholdende avis til festivalens gæster. Du kommer til at skrive, lave grafisk opsætning af avisen, printe avisen, dele avisen ud, snakke, hygge, tage billeder, tegne, deltage i events, se koncerter og hvad vi ellers finder på for at lave en god avis.
Du behøver ikke være journalist for at arbejde for nakkeposten, du skal ikke skrive lange og dybdegående artikler om komplicerede emner, men har du flair for at skrive er det helt klart et plus og erfaring med et kamera og Adobe er heller ikke så fjollet. Som medarbejder skal du ikke være bange for at snakke med folk du ikke kender og være god til at samarbejde med andre da vi er et lille team der arbejder tæt sammen.
Du finder selv de historier der skal være med i nakkeposten, du får muligheden for at komme lidt tættere på og grave lidt dybere i hvad der sker på Nakke og dele det med vores dejlige gæster. Og har du gode ideer til hvad nakkeposten skal indeholde, nye tiltag eller er der noget helt særligt du brænder for, så modtages ideer med kyshånd enten før festivalen eller efter sikkerhedsmødet om tirsdagen.
Vagttidspunkter:
Vi starter med at skrive årets første avis tirsdag hvor enkelte har en vagt inden sikkerhedsmødet, efter sikkerhedsmødet hjælper resten til hvis avisen ikke er helt færdig.
Som medarbejder på Nakkeposten må man være indstillet på at være fleksibel i forhold til arbejdstider. Det er ikke altid til at sige hvornår ens vagt slutter da man skal have skrevet sin historie færdig og eventen man dækker måske sluttede en halv time før ens vagt slutter, til gengæld kan der være dage hvor man ikke har lige så travlt og man har tid til at nyde en eftermiddagskoncert under ens vagt.
Arbejdstiden bliver i alt ca. 18 timer i tidsrummet kl. 11-ca. 22.
Det er et fælles projekt at skrive nakkeposten og vi hjælper hinanden med at skrive, tage billeder, printe, dele ud, snakke og hygge når vi er på vagt.
Nakkepost Arrangør: Dianna Venia Olsen
Læs mindre...
læs mere...
Arbejdsbeskrivelse:
På Nakkeposten er din vigtigste opgave at skabe en spændende og underholdende avis til festivalens gæster. Du kommer til at skrive, lave grafisk opsætning af avisen, printe avisen, dele avisen ud, snakke, hygge, tage billeder, tegne, deltage i events, se koncerter og hvad vi ellers finder på for at lave en god avis.
Du behøver ikke være journalist for at arbejde for nakkeposten, du skal ikke skrive lange og dybdegående artikler om komplicerede emner, men har du flair for at skrive er det helt klart et plus og erfaring med et kamera og Adobe er heller ikke så fjollet. Som medarbejder skal du ikke være bange for at snakke med folk du ikke kender og være god til at samarbejde med andre da vi er et lille team der arbejder tæt sammen.
Du finder selv de historier der skal være med i nakkeposten, du får muligheden for at komme lidt tættere på og grave lidt dybere i hvad der sker på Nakke og dele det med vores dejlige gæster. Og har du gode ideer til hvad nakkeposten skal indeholde, nye tiltag eller er der noget helt særligt du brænder for, så modtages ideer med kyshånd enten før festivalen eller efter sikkerhedsmødet om tirsdagen.
Vagttidspunkter:
Vi starter med at skrive årets første avis tirsdag hvor enkelte har en vagt inden sikkerhedsmødet, efter sikkerhedsmødet hjælper resten til hvis avisen ikke er helt færdig.
Som medarbejder på Nakkeposten må man være indstillet på at være fleksibel i forhold til arbejdstider. Det er ikke altid til at sige hvornår ens vagt slutter da man skal have skrevet sin historie færdig og eventen man dækker måske sluttede en halv time før ens vagt slutter, til gengæld kan der være dage hvor man ikke har lige så travlt og man har tid til at nyde en eftermiddagskoncert under ens vagt.
Arbejdstiden bliver i alt ca. 18 timer i tidsrummet kl. 11-ca. 22.
Det er et fælles projekt at skrive nakkeposten og vi hjælper hinanden med at skrive, tage billeder, printe, dele ud, snakke og hygge når vi er på vagt.
Nakkepost Arrangør: Dianna Venia Olsen
Læs mindre...
Nakkefestival har ingen stationære installationer, derfor skal hele festivalpladsen pakkes ned af et hold frivillige. Alt arbejdet ligger derfor efter festivalen, så plænen igen kan komme til at
ligne en fodboldbane.læs mere...
Arbejdsbeskrivelse:
I nedtagning sørger vi for at:
- Pakke store og lille scene ned, samt tilhørende lydtårn
- Tage hegn ned
- Tage el og vvs installationer ned
- Tage alle nakke-telte ned (kiosk, køkken, indgang osv.)
Samt andre områder der skal pakkes sammen.
Vagttidspunkter:
Nedtagnings holdet arbejder efter festivalen, altså fra: Søndag d. 26. juli klokken 12 - Indtil onsdag 29. Juli om eftermiddagen.
Særlige krav:
Det er ikke et krav at du er håndværker for at deltage som medhjælper i pladsgruppen, men du kommer langt med en praktisk forståelse og hænderne skruet rigtigt på. Men er du håndværker, uddannet eller lærling, hører vi meget gerne fra dig.
Andet:
Som medhjælper før festivalen sørger vi for at du bliver bespist mindst 3 gange om dagen.
Obs. Ved nedtagning skal der ligges et depositum der svarer til billettens pris.
Nedtagnings arrangører: Eva, Henrik, Sune og Jonas.
Læs mindre...
Arbejdsbeskrivelse:
I nedtagning sørger vi for at:
- Pakke store og lille scene ned, samt tilhørende lydtårn
- Tage hegn ned
- Tage el og vvs installationer ned
- Tage alle nakke-telte ned (kiosk, køkken, indgang osv.)
Samt andre områder der skal pakkes sammen.
Vagttidspunkter:
Nedtagnings holdet arbejder efter festivalen, altså fra: Søndag d. 26. juli klokken 12 - Indtil onsdag 29. Juli om eftermiddagen.
Særlige krav:
Det er ikke et krav at du er håndværker for at deltage som medhjælper i pladsgruppen, men du kommer langt med en praktisk forståelse og hænderne skruet rigtigt på. Men er du håndværker, uddannet eller lærling, hører vi meget gerne fra dig.
Andet:
Som medhjælper før festivalen sørger vi for at du bliver bespist mindst 3 gange om dagen.
Obs. Ved nedtagning skal der ligges et depositum der svarer til billettens pris.
Nedtagnings arrangører: Eva, Henrik, Sune og Jonas.
Læs mindre...
Nakkefestival har ingen stationære installationer, derfor skal hele festivalpladsen sættes op af et hold frivillige. Alt arbejdet ligger derfor inden festivalen, så det er klar til når gæsterne
kommer om onsdagen. læs mere...
Arbejdsbeskrivelse:
I opbygningen sørger vi for at:
- Bygge de to scener der skaber Nakke og det tilhørende lydtårn, så der kan blive styr på lyd og lys over Nakke.
- Skabe sikre rammer om teltpladsen med hegn og brandveje.
- Etablere el- og vvs-installationer
- Sætte alle nakke-teltene op (kiosk, køkken, indgang osv.) samt andre ad hoc opgaver.
Vagttidspunkter:
Opbygningsholdet arbejder før festivalen, altså fra: lørdag d. 18. juli klokken 12 - Indtil tirsdag den 21. Juli klokken 1900.
Særlige krav:
Det er ikke et krav at du er håndværker for at deltage som medhjælper i pladsgruppen, men du kommer langt med en praktisk forståelse og hænderne skruet rigtigt på. Men er du håndværkeruddannet eller lærling, hører vi meget gerne fra dig.
Andet:
Som medhjælper før festivalen sørger vi for at du bliver bespist mindst 3 gange om dagen.
Opbygnings Arrangører: Eva, Henrik, Sune og Jonas.
Læs mindre...
Arbejdsbeskrivelse:
I opbygningen sørger vi for at:
- Bygge de to scener der skaber Nakke og det tilhørende lydtårn, så der kan blive styr på lyd og lys over Nakke.
- Skabe sikre rammer om teltpladsen med hegn og brandveje.
- Etablere el- og vvs-installationer
- Sætte alle nakke-teltene op (kiosk, køkken, indgang osv.) samt andre ad hoc opgaver.
Vagttidspunkter:
Opbygningsholdet arbejder før festivalen, altså fra: lørdag d. 18. juli klokken 12 - Indtil tirsdag den 21. Juli klokken 1900.
Særlige krav:
Det er ikke et krav at du er håndværker for at deltage som medhjælper i pladsgruppen, men du kommer langt med en praktisk forståelse og hænderne skruet rigtigt på. Men er du håndværkeruddannet eller lærling, hører vi meget gerne fra dig.
Andet:
Som medhjælper før festivalen sørger vi for at du bliver bespist mindst 3 gange om dagen.
Opbygnings Arrangører: Eva, Henrik, Sune og Jonas.
Læs mindre...
Nursernes fremmeste opgave er nurse campingarealet, og det gøres ved at man med
smil og venlighed, opfordre gæsterne til at rydde op efter sig selv og hinanden.
Arbejdet kan måske afhjælpe dem med eventuelle tømmermænd, så de får energi og
trang til at rydde lidt i lejren. læs mere...
Det er så ikke alle, der er modtagelige over for nurseres naturlige charme, så nursernes anden opgave er, at holde campingarealet samt madlavningsområdet nogenlunde ryddet, samt at tømme festivalens skraldespande.
Det er en herlig tjans med god kontakt til gæsterne.
Obs: Hvis du gerne vil have vagter med en ven nævn gerne hvem i kommentarfeltet på din medarbejder tilmelding.
HUSK: Der er obligatorisk informationsmøde og medarbejderfest tirsdag aften.
Læs mindre...
Det er så ikke alle, der er modtagelige over for nurseres naturlige charme, så nursernes anden opgave er, at holde campingarealet samt madlavningsområdet nogenlunde ryddet, samt at tømme festivalens skraldespande.
Det er en herlig tjans med god kontakt til gæsterne.
Obs: Hvis du gerne vil have vagter med en ven nævn gerne hvem i kommentarfeltet på din medarbejder tilmelding.
HUSK: Der er obligatorisk informationsmøde og medarbejderfest tirsdag aften.
Læs mindre...
Pølseteltet
Sikke en nyhed! Pølleren åbner i år op for et nyt og rummeligt pølsetelt, der bliver festivalens helt store mirakel. Mere rum til at bevæge sig og have det sjovt mens man er frivillig, samt plads til flere medarbejdere på samme vagt - det kan vi li’!
I Pølleren bliver der serveret lækre franske hotdogs til det sultne nakkefolk og det er her gæsterne får stillet deres tørst efter pølser og dressing når skumringen sætter ind…. læs mere...
Arbejdsbeskrivelse:
I pølseboden betjener man kunder, der hungrer efter en god solid pølse, der er tilberedt på planetens mest stabile stegeplader.
Man vil være fem frivillige på vagt af gangen akkompagneret af den fertile old school radio, der blæser de vildeste far-tunes ud i teltet.
Om dine vagter:
Vagterne er fordelt på en eftermiddagsvagt og en aftenvagt med en dags mellemrum:
13:30 - 21:00
20:30 - 03:00
(Halv time til bad før vagten er medregnet)
Særlige krav:
Det er påkrævet at man har været i bad inden man starter på sin vagt i Pølleren. Der er mulighed for at få udleveret særlige badepas. Du kan lide at samarbejde med andre og have det sjovt med at finde den hellige “rytme”. Du skal være okay med at arbejde med kød.
Andet:
Om søndagen hjælpes vi gerne ad med at pakke Pølleren sammen. Her taler vi om hvor dejlig en festival vi har haft, hvor mange tømmermænd vi har fået og hvor meget vi kommer til at savne hinanden til vi ses igen til næste år <3
Læs mindre...
Sikke en nyhed! Pølleren åbner i år op for et nyt og rummeligt pølsetelt, der bliver festivalens helt store mirakel. Mere rum til at bevæge sig og have det sjovt mens man er frivillig, samt plads til flere medarbejdere på samme vagt - det kan vi li’!
I Pølleren bliver der serveret lækre franske hotdogs til det sultne nakkefolk og det er her gæsterne får stillet deres tørst efter pølser og dressing når skumringen sætter ind…. læs mere...
Arbejdsbeskrivelse:
I pølseboden betjener man kunder, der hungrer efter en god solid pølse, der er tilberedt på planetens mest stabile stegeplader.
Man vil være fem frivillige på vagt af gangen akkompagneret af den fertile old school radio, der blæser de vildeste far-tunes ud i teltet.
Om dine vagter:
Vagterne er fordelt på en eftermiddagsvagt og en aftenvagt med en dags mellemrum:
13:30 - 21:00
20:30 - 03:00
(Halv time til bad før vagten er medregnet)
Særlige krav:
Det er påkrævet at man har været i bad inden man starter på sin vagt i Pølleren. Der er mulighed for at få udleveret særlige badepas. Du kan lide at samarbejde med andre og have det sjovt med at finde den hellige “rytme”. Du skal være okay med at arbejde med kød.
Andet:
Om søndagen hjælpes vi gerne ad med at pakke Pølleren sammen. Her taler vi om hvor dejlig en festival vi har haft, hvor mange tømmermænd vi har fået og hvor meget vi kommer til at savne hinanden til vi ses igen til næste år <3
Læs mindre...
Som samarit på Nakkefestivalen står man klar til at yde fysisk og psykisk førstehjælp til
festivalgængere, medarbejdere og optrædende.
Tænker du at ovenstående er for noget for dig, så læs videre her, og tilmeld til dig som samarit på årets Nakkefestival. læs mere...
Arbejdsbeskrivelse:Som samarit på Nakkefestival kommer du til at servicere mennesker, der er kommet til skade eller på anden måde har brug for hjælp. Det drejer sig primært om småskavanker, men vi ser også dehydrering, alkoholforgiftninger og alvorligere skader med behov for en tur på skadestuen.
Du vil skulle arbejde med at rense sår, forbinde knæ, eller yde psykisk førstehjælp, samt generelt være til stede, hvis uheldet er ude.
Der vil altid være en bagvagt med en sundhedsfaglig baggrund på vagt, så du vil altid kunne få råd og vejledning hvis du er i tvivl. Det vil altid være bagvagten som vurderer om der er et behov for at ringe efter en ambulance.
Vagter: Samaritterne står klar tirsdag kl 16 til søndag kl 12. Indenfor dette tidsrum vil du få to vagter, som samlet kommer op på 16 timer.
Særlige krav: Du er over 18 år, og har kendskab/erfaring med førstehjælp. Vi tænker du er studerende på en sundhedsfaglig uddannelse eller på anden måde har modtaget undervisning i førstehjælp, eksempelvis fra militæret eller som spejder.
Vi forventer at du er serviceminded og ansvarlig. Du skal kunne møde folk med et smil og kunne snakke med alle, og du skal især være god til at lytte.
Det er en betingelse, at du ikke bliver dårlig og skidt tilpas, hvis du ser blod, opkast eller folk, der har ondt.
Andet: Du skal være indstillet på, at alkohol er forbudt under vagten og at du møder op ædru og i stand til at arbejde. Og så er godt humør og humoristisk sans en absolut fordel.
PS: Er du sygeplejerske, ambulanceredder, medicinstuderende med klinisk erfaring, eller på anden måde er rutineret i førstehjælp og tænker at du kunne være bagvagt, så skriv en mail med lidt om dig selv og dine kompetencer så vender vi tilbage til dig.
Læs mindre...
Tænker du at ovenstående er for noget for dig, så læs videre her, og tilmeld til dig som samarit på årets Nakkefestival. læs mere...
Arbejdsbeskrivelse:Som samarit på Nakkefestival kommer du til at servicere mennesker, der er kommet til skade eller på anden måde har brug for hjælp. Det drejer sig primært om småskavanker, men vi ser også dehydrering, alkoholforgiftninger og alvorligere skader med behov for en tur på skadestuen.
Du vil skulle arbejde med at rense sår, forbinde knæ, eller yde psykisk førstehjælp, samt generelt være til stede, hvis uheldet er ude.
Der vil altid være en bagvagt med en sundhedsfaglig baggrund på vagt, så du vil altid kunne få råd og vejledning hvis du er i tvivl. Det vil altid være bagvagten som vurderer om der er et behov for at ringe efter en ambulance.
Vagter: Samaritterne står klar tirsdag kl 16 til søndag kl 12. Indenfor dette tidsrum vil du få to vagter, som samlet kommer op på 16 timer.
Særlige krav: Du er over 18 år, og har kendskab/erfaring med førstehjælp. Vi tænker du er studerende på en sundhedsfaglig uddannelse eller på anden måde har modtaget undervisning i førstehjælp, eksempelvis fra militæret eller som spejder.
Vi forventer at du er serviceminded og ansvarlig. Du skal kunne møde folk med et smil og kunne snakke med alle, og du skal især være god til at lytte.
Det er en betingelse, at du ikke bliver dårlig og skidt tilpas, hvis du ser blod, opkast eller folk, der har ondt.
Andet: Du skal være indstillet på, at alkohol er forbudt under vagten og at du møder op ædru og i stand til at arbejde. Og så er godt humør og humoristisk sans en absolut fordel.
PS: Er du sygeplejerske, ambulanceredder, medicinstuderende med klinisk erfaring, eller på anden måde er rutineret i førstehjælp og tænker at du kunne være bagvagt, så skriv en mail med lidt om dig selv og dine kompetencer så vender vi tilbage til dig.
Læs mindre...
Har du lyst til at hjælpe til med at holde de flotte koncerter på festivalen? Som scenecrew er det dig der står for at få bandsne klar til scenen.
Scenecrew er et af de mest action packed områder at være på. Det byder på en masse scene arbejde, udstyr der skal slæbes og sættes op. Så
er du god til at holde hovedet koldt, så er scenecrew lige noget for dig! læs mere...
Arbejdsbeskrivelse:
Sørge for at programmet bliver holdt. Hjælpe de optrædende med at gøre klar, og sørge for at lydmændene har hvad de skal bruge. Arbejdet er varierende og fyldt med udfordringer. For bag scenen ved man aldrig hvad der kan ske.
Vagttidspunkter:
Enten arbejder man om formiddagen (fra første koncert og til starten på aftenen). Ellers arbejder man fra starten på aftenen til sidste koncert. Når musikken køre er der i ny og næ altid tid til at nyde lidt af koncerterne.
Særlige krav:
Der er ingen krav til teknisk eller musikalsk viden. Men der forventes at man under arbejdet vil tage ansvar for at få ting til at køre.
Andet:
Gode muligheder for at chille med musikerne.
Scenecrew Arrangør: Naud
Læs mindre...
Arbejdsbeskrivelse:
Sørge for at programmet bliver holdt. Hjælpe de optrædende med at gøre klar, og sørge for at lydmændene har hvad de skal bruge. Arbejdet er varierende og fyldt med udfordringer. For bag scenen ved man aldrig hvad der kan ske.
Vagttidspunkter:
Enten arbejder man om formiddagen (fra første koncert og til starten på aftenen). Ellers arbejder man fra starten på aftenen til sidste koncert. Når musikken køre er der i ny og næ altid tid til at nyde lidt af koncerterne.
Særlige krav:
Der er ingen krav til teknisk eller musikalsk viden. Men der forventes at man under arbejdet vil tage ansvar for at få ting til at køre.
Andet:
Gode muligheder for at chille med musikerne.
Scenecrew Arrangør: Naud
Læs mindre...
Tryghedspersoner tager hånd om den gode stemning og sikkerhed på Nakkefestival. Nakke er fyldt med glade mennesker, som en gang imellem skal bruge hjælp til at passe på sig selv og
hinanden. Tryghedspersoner hjælper folk der har fået lidt for meget at drikke eller glemmer vores meget simple retningslinjer. Desuden er tryghedspersoner en del af safety-holdet på
Nakkefestival, der sørger for at opretholde de formelle sikkerheds- og brandregler. læs mere...
Som tryghedsperson går du rundt på pladsen i en gul, selvlysende vest, hvilket tiltrækker mange gæster, der vil snakke om alt mellem himmel og jord. Typisk får de mange kram og gratis kaffe. Det er godt, hvis du er glad, lyttende og imødekommende!
Alle kan blive tryghedsperson! Tryghedspersoner håndterer ikke situationer med evt. voldelige eller truende gæster. Det gør vores professionelle sikkerhedsvagter og den sikkerhedsansvarlige, som altid kan overtage situationer, der eskalerer på en utryg måde. Der er brug for mange tryghedspersoner, så vi er meget fleksible med hensyn til vagtskemaer.
Læs mindre...
Som tryghedsperson går du rundt på pladsen i en gul, selvlysende vest, hvilket tiltrækker mange gæster, der vil snakke om alt mellem himmel og jord. Typisk får de mange kram og gratis kaffe. Det er godt, hvis du er glad, lyttende og imødekommende!
Alle kan blive tryghedsperson! Tryghedspersoner håndterer ikke situationer med evt. voldelige eller truende gæster. Det gør vores professionelle sikkerhedsvagter og den sikkerhedsansvarlige, som altid kan overtage situationer, der eskalerer på en utryg måde. Der er brug for mange tryghedspersoner, så vi er meget fleksible med hensyn til vagtskemaer.
Læs mindre...
Det er en nonprofit festival, dvs. hver en krone tæller, så du vil være medvirkende til, at
vi kan skabe et flot resultat til et godtgørende formål, samt muligheden for at holde
festival igen næste år. læs mere...
Arbejdsbeskrivelse: Du skal servicere vores festivalboder med friske byttepenge og hente/registrere indbetalinger fra boderne og være til rådighed for de søde økonomiansvarlige.
Særlige krav: Vagttidspunkter: Som medarbejder i økonomi vil man få 1 vagt af 12 timer
Andet: En ren straffeattest er påkrævet, og det accepteres ikke, at man er beruset på vagten.
Læs mindre...
Arbejdsbeskrivelse: Du skal servicere vores festivalboder med friske byttepenge og hente/registrere indbetalinger fra boderne og være til rådighed for de søde økonomiansvarlige.
Særlige krav: Vagttidspunkter: Som medarbejder i økonomi vil man få 1 vagt af 12 timer
Andet: En ren straffeattest er påkrævet, og det accepteres ikke, at man er beruset på vagten.
Læs mindre...
Er alle områder lukket for tilmelding? Kunne du tænke dig at arbejde på nakke og indtjene din billet ved at hjælpe til i et område alligevel?
Så er chancen her! Du kan melde dig på ventelisten her, hvis der bliver en plads ledig i løbet af festivalen, så vil du blive ringet op af arrangøren for området.læs mere...
Ikke alle områder har lige store chancer for at få åbnet op for en plads, men lav dog alligevel et ønske nedenfor, så vil du blive kontaktet først til det område hvis en plads bliver ledig. Hvis du er ligeglad med hvilket område du kommer på så lad ønsket område forblive "alle".
Husk at have din telefon på dig, da vi ringer hvis der bliver noget ledigt!
Hvis du har købt billet og du får muligheden for at blive frivillig i løbet af festivalen, så vil din billet blive refunderet!
Læs mindre...
Så er chancen her! Du kan melde dig på ventelisten her, hvis der bliver en plads ledig i løbet af festivalen, så vil du blive ringet op af arrangøren for området.læs mere...
Ikke alle områder har lige store chancer for at få åbnet op for en plads, men lav dog alligevel et ønske nedenfor, så vil du blive kontaktet først til det område hvis en plads bliver ledig. Hvis du er ligeglad med hvilket område du kommer på så lad ønsket område forblive "alle".
Husk at have din telefon på dig, da vi ringer hvis der bliver noget ledigt!
Hvis du har købt billet og du får muligheden for at blive frivillig i løbet af festivalen, så vil din billet blive refunderet!
Læs mindre...
Som runner har du én 12-14 timers vagt, hvor du skal være til rådighed for festivalens områder, der har brug for kørsel. Det kan være i forbindelse med indkøb, kørsel af tilskadekomne på
sygehus eller helt almindelig personkørsel. Du fører som udgangspunkt bilen alene, så du skal være tryg ved at køre en stor varevogn. Vi tester for beruselse
før din vagt begynder.
Du skal have haft kørekort i mindst tre år fra juli 2018 og være mindst 21 år gammel. Desuden foretrækker vi, at du har været frivillig på Nakkefestival før.
Du skal have haft kørekort i mindst tre år fra juli 2018 og være mindst 21 år gammel. Desuden foretrækker vi, at du har været frivillig på Nakkefestival før.
Som fotograf på Nakkefestival får du muligheder for at tage unikke billeder af de optrædende, og af gæsterne.
læs mere...
Arbejdsbeskrivelse:
Du skal tage billeder af alle optrædende i løbet af dine vagter. Det behøves ikke at være mange, men vi skal blot have noget som vi kan vise frem på vores hjemmeside og sociale medier. Du skal også helst tage billeder af de glade festivalgæster du møder på din vej, men det skal selvfølgelig respekteres hvis gæsterne ikke vil fotograferes. Skulle det ske at du fik taget et billede af en der ikke ville have det alligevel, så sletter du selvfølgelig bare billedet. Arbejdet er generelt meget frit. Du må sidde i baren og fylde din vom med øl eller ligge på græsset og sole dig, så længe vi får billeder af de optrædende.
Vagttidspunkter:
Vagterne ligger inden for spilleprogrammet. Du får to vagter i løbet af festivalen a ca 7 timer. Vagterne er 12-19 og 19-03. Du får en dagvagt og en nattevagt.
Særlige krav:
Du skal have eget kamera og udstyr. Det behøver ikke at være dyrt eller fancy, men du skal kunne bruge det rigtigt. Du har selvfølgelig også mulighed for at få opladt batterier o.lign. Når du ikke bruger udstyret kan du få det låst inde. Du skal selv have forsikring på dit udstyr da Nakkefestivals forsikring ikke dækker udstyr der ikke er købt af festivalen. Når det er låst inde dækker Nakkefestivals forsikring hvis uheldet skulle være ude.
Andet:
Du har alle ejerrettighederne til dine billeder, men Nakkefestival får brugsretten til lægger dem på vores hjemmeside, sociale medier og bruge dem i PR-sammenhæng.
Fotograf Arrangør: Simon Jaro Petersen
Læs mindre...
læs mere...
Arbejdsbeskrivelse:
Du skal tage billeder af alle optrædende i løbet af dine vagter. Det behøves ikke at være mange, men vi skal blot have noget som vi kan vise frem på vores hjemmeside og sociale medier. Du skal også helst tage billeder af de glade festivalgæster du møder på din vej, men det skal selvfølgelig respekteres hvis gæsterne ikke vil fotograferes. Skulle det ske at du fik taget et billede af en der ikke ville have det alligevel, så sletter du selvfølgelig bare billedet. Arbejdet er generelt meget frit. Du må sidde i baren og fylde din vom med øl eller ligge på græsset og sole dig, så længe vi får billeder af de optrædende.
Vagttidspunkter:
Vagterne ligger inden for spilleprogrammet. Du får to vagter i løbet af festivalen a ca 7 timer. Vagterne er 12-19 og 19-03. Du får en dagvagt og en nattevagt.
Særlige krav:
Du skal have eget kamera og udstyr. Det behøver ikke at være dyrt eller fancy, men du skal kunne bruge det rigtigt. Du har selvfølgelig også mulighed for at få opladt batterier o.lign. Når du ikke bruger udstyret kan du få det låst inde. Du skal selv have forsikring på dit udstyr da Nakkefestivals forsikring ikke dækker udstyr der ikke er købt af festivalen. Når det er låst inde dækker Nakkefestivals forsikring hvis uheldet skulle være ude.
Andet:
Du har alle ejerrettighederne til dine billeder, men Nakkefestival får brugsretten til lægger dem på vores hjemmeside, sociale medier og bruge dem i PR-sammenhæng.
Fotograf Arrangør: Simon Jaro Petersen
Læs mindre...